Star Stable Fan Oldal
Star Stable Fan Oldal

 

Men
     
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
     
Lovasszmll
Induls: 2007-08-05
     
Alap tudnivalk

Forrs : http://www.hidden.se/starstable/hun

A jtk sorn idnknt aktivldik a jtk sgja. A bal egrgombbal a felkiltjelre (!) kattintva elolvashatod a sg szvegt. Ezek a sgszvegek tippeket adnak a jtkhoz; ha jra el akarod olvasni vagy el akarod hvni ezeket, kattints a kperny aljn tallhat mensorban a krdjelre.

Mozgs/futs/kamera

A billentyzettel irnythatod a jtkosodat.

W: Elre
S: A kamera fel
A: Balra
D: Jobbra
Szkzbillenty: Ugrats

gy irnythatod a kamert, hogy a kurzort a kperny szle fel mozgatod.
TIPP: Ha gyorsabban akarod mozgatni a kamert, tartsd lenyomva a jobb egrgombot, s a kamera a kurzor elmozdtsakor mozogni kezd.

Kapcsolatfelvtel a szereplkkel

Felkiltjel jelzi, hogy ppen kivel beszlsz. Vidd fel a kurzort, amg meg nem jelenik a bubork a felkiltjellel (ha elszrkl, tl messzire hztad – vidd kzelebb!). Most kattints a bal egrgombbal.
Ekkor megnyitod a feladatvlasztsi ablakot, ahol kivlaszthatod, hogy melyik feladatrl akarsz beszlni az adott szemllyel. A prbeszd vgn megjelenik a krds, hogy elfogadod-e a feladatot. Ha elfogadod, az bekerl a feladatnaplba, ha elutastod, akkor egy msik alkalomra marad.
A felkiltjelek s a feladatnevek szne eltr, attl fggen, hogy mit ajnl fel az adott szemly.

Srga: Feladatot ad szerepl
Szrke: Szerepl, akinek a feladatt mg nem teljestetted
Zld: Szerepl olyan feladattal, amelynek felttelei teljesltek – ez a feladat a feladatvlasztsi ablakban vlaszthat ki
Kk: Szerepl megismtelhet feladattal.

Mensor

A kperny als rszn egy mensort ltsz tbb ikonnal, amelyekre r lehet kattintani.

rem: Megmutatja az rmeket
Knyv: Kinyitja a feladatnaplt
Htizsk: Hozzfrs a kszletekhez
Krdjel: Megnyitja a jtk Sgjt
Karakter: Adatlapod megnyitsa
L: A lovad adatlapja
Nyl: Vissza a fmenhz

A trkp

A lpatk kzepn, a kperny jobb fels sarkban van a trkp. Rkattintva nagythatod. A bezrshoz kattints r mg egyet. A + s – jelekre kattintva is nagythatsz vagy kicsinythetsz. A trkpen pontokat ltsz, amelyek karaktereket, trgyakat, ellenrz pontokat s mentsi pontokat jellnek. Az M gombbal megnyithatod s be is zrhatod a trkpet.

Srga pont: Feladatot ad szerepl
Szrke pont: Szerepl, akinek a feladatt mg nem teljestetted
Zld pont: Szerepl olyan feladattal, amelynek felttelei teljesltek
Kk pont: Szerepl megismtelhet feladattal.
Narancssrga pont: Feladathoz szksges trgyak
Fehr pont: Ellenrz pont
Bborszn pont: Mentsi pontok
Vrs pont: Feladati trgy a feladatnaplban ppen kivlasztott feladathoz.

Trgyak kezelse

Ha felveszel egy trgyat vagy kapcsolatba kerlsz vele, a kurzor kzz vltozik (az aktulis feladatban hasznlt trgyak csillognak, ez jelzi, hogy hozzjuk lehet rni). A bal egrgombbal kattintva veheted fel/ lphetsz vele kapcsolatba. Ha rkattintasz, elindul az llapotjelz. Ha az llapotjelz 100%-ot mutat, vgrehajtottad a feladatot. Ha trgyrl volt sz, az bekerlt a kszletedbe.

Feladatnapl

A feladatnapld tjkoztatst ad az aktulis feladatrl. A bal egrgombbal a feladat nevre kattintva rszletes informci jelenik meg a feladatrl. Srgval van szedve a folyamatban lv feladat, zlddel pedig az, ahol csak annyi a dolgod, hogy elvidd.

Lovagls

Ha a kurzor a l fel mozgatva nyeregg vltozik, akkor megrintheted a lovat. A bal egrgombbal kattintva felszllhatsz a lra, illetve leszllhatsz rla.

W: Gyorsts
S: Lassts
A: Balra
D: Jobbra
X: Fkezs

FONTOS! A l nha akkor is lasst vagy gyorst, ha te nem utastod. Figyelj, s gyorsan reaglj, hogy mindig a te akaratod szerint haladjon! Ha a sebessgmrn a nyl elkezd villogni, az azt jelenti, hogy a lovad vltoztat a tempn. A W billenty lenyomsval fenntarthatod az aktulis tempt.
FONTOS! Nem lhetsz lra, ha nincs megfelel ruhzatod. A kobak mindig ktelez!
FONTOS! Elsre nehznek tnhet a l irnytsa, azonban ahogy egyre jobb lovass vlsz s egyre gyesebb vagy, gy vlik egyre egyszerbb a lovagls, s a lovad is jobban engedelmeskedik a parancsaidnak.
FONTOS! Ms mdon is irnythatod a lovadat s a jtkost:

Felfel nyl vagy az egr grgetjnek felfel tekerse: Gyorsts
Lefel nyl vagy az egr grgetjnek lefel tekerse: Lassts
Jobbra mutat nyl: Jobbra
Balra mutat nyl: Balra
Numerikus billentyzeten a 0: Ugrats
Numerikus billentyzeten az 1: Fkezs
Bal + jobb egrgomb = fkezs
Az egr grgetjnek felfel tekerse = Gyorsts
Az egr grgetjnek lefel tekerse = Lassts
Billentyzeten a 0 = ugrats
Billentyzeten az 1 = fkezs

Csutakols

A csutakolshoz keft kell hasznlnod. A kszletedben kattints a bal egrgombbal a kefre, ekkor a kefe kurzorr vltozik. Hzd a keft a l oldalhoz. Ne feledd, hogy kzel kell menned a lhoz, hogy kapcsolatba kerlj vele. Ha az ikon zldd vlik, megkezdheted a csutakolst. Ekkor elindul a cselekvs llapotjelzje. Akkor fejezheted be a csutakolst, ha az llapotjelz 100%-ot mutat; a lovad is tisztbb lett, de ez nem jelenti azt, hogy teljesen tiszta. Ha a lovad nagyon koszos, elfordulhat, hogy tbbszr is le kell csutakolnod!

Etets

Klnbz takarmnyokkal etetheted a lovad (pldul sznval, klnbz fvekkel s ms eledelekkel, amit a lovak szeretnek). A kszletedben kattints a bal egrgombbal a takarmnyra, ekkor az kurzorr vltozik. Hzd a kurzort a l szjhoz. Ne feledd, hogy kzel kell menned a lhoz, hogy kapcsolatba kerlj vele. Ha az ikon zldd vlik, megkezdheted az etetst. Ekkor elindul a cselekvs llapotjelzje. Akkor fejezheted be az etetst, ha az llapotjelz 100%-ot mutat.
Ha a lovad nagyon hes, elfordulhat, hogy tbbszr meg kell etetned, hogy jllakjon!

Itats

A lovad itatshoz hozz egy vdr vizet. A kszletedben kattints a bal egrgombbal a vdrre, ekkor az kurzorr vltozik. Hzd a kurzort a l szjhoz. Ne feledd, hogy kzel kell menned a lhoz, hogy kapcsolatba kerlj vele. Ha az ikon zldd vlik, megkezdheted az itatst. Ekkor elindul a cselekvs llapotjelzje. Akkor fejezheted be az itatst, ha az llapotjelz 100%-ot mutat.
Ha a lovad nagyon szomjas, elfordulhat, hogy tbbszr meg kell itatnod, hogy csillaptsa a szomjt!

Almozs

Az almozshoz laptot kell hasznlnod. A lapt rendszerint az istllban van. A kszletedben kattints a bal egrgombbal a laptra, ekkor az kurzorr vltozik. Hzd a kurzort az alom fel. Ne feledd, hogy kzel kell menned az alomhoz. Ha az ikon zldd vlik, megkezdheted az almozst. Ekkor elindul a cselekvs llapotjelzje. Akkor vgeztl az almozssal, ha az llapotjelz 100%-ot mutat. Az istllban gyakran nagyon sok kosz halmozdik fel, s mind ki kell hordanod!

Bevsrls

Vsrlskor kattints a boltos melletti pultra. Ezzel kinyitod a boltot. A vsrlshoz csak kattints a kvnt rura, s hzd be a kszletedbe. Az ru ra az istllpontoknl ltszik. Vlaszolj „Igennel”, ha be akarod tenni a kszletbe az rut. Az ruk eladshoz hzd t az rut a kszletedbl az „Eladshoz” a boltban.

Lvsrls

Ha lovat akarsz vltani, menj az istllba, s kattints r valamelyik lra. A felugr ablakban informcikat olvashatsz a lrl. Az OK gombra kattintva a jelenlegi lovadrl tszllsz a kivlasztott lra.

Kszlet

Minden trgyadat a kszleteid kztt tartod. Ha a kszleted tele van, s mgis j trgyakat akarsz betenni, meg kell szabadulnod nhny meglvtl. Ezeket dobd a szemetesbe. Ha a kszletedben egy trgyra kattintasz, a kurzor tvlt erre a trgyra. Ha a kurzort egy szerepl, egy l vagy egy terlet fel hzod, s bborsznre vlt, akkor a trgy/eszkz alkalmas arra, hogy kapcsolatba lpj a szereplvel, lval vagy terlettel. Bal egrgombbal veheted fel a kapcsolatot.

A jtkos adatlapja

Ngy klnbz kszsged van. Ugrats, lovagls, jelzsek s pols. Az ugratssal knnyebben veszed az akadlyokat, a lovaglssal gyorsabban s tovbb hajthatod a lovad, a jelzsekkel jobban tudod irnytani a lovad, az polssal pedig gyorsabban tudod etetni, itatni s csutakolni. A kszsgek rtke 0 s 100 kztt lehet. Javthatod kszsgeidet, ha egy szinttel feljebb lpsz. Ezt a feladatok teljestsvel rheted el, amelyek sorn tapasztalatokat szerzel. Az aktulis szintet s a kvetkez szinthez szksges tapasztalatot az adatlap tartalmazza.
Az adatlapon egyben fel is szerelheted magad. Hzd t a trgyakat a megfelel pozciba az adatlapon. A vltozs azonnal lthat!

A lovad adatlapja

Az adatlapon lthatod a lovad erejt, kitartst, gyorsasgt s egszsgi llapott. Az er hatrozza meg, hogy mit tud magval vinni a kszletbl (s te is mit vihetsz magaddal). A kitarts jelzi, hogy mennyi ideig tudja tartani a sebessget. A gyorsasg jelzi, hogy milyen gyorsan tud vgtatni. Ez a hrom jellemz kiindulsi rtk, azaz gy kapod meg a lovat. Edzssel javthatsz rajtuk, de a maximumnl nem lesznek jobbak ezek a tulajdonsgok.
Az egszsg lnyegben ngy dologbl tevdik ssze, ez hatrozza meg, hogyan rzi magt a l, s ignyel-e polst. Ezek a szomjsg (itatssal csillapthat), az hsg (etetssel csillapthat), kimerltsg (pihenssel vagy lasstssal orvosolhat) s a tisztasg (csutakolssal javthat). Ha nem j a l egszsge, rosszul teljest, pldul nem tudja tartani a vgtt vagy kptelen elvgezni a klnleges gyakorlatokat.
Az adatlapon felszerszmozhatod a lovadat. Hzd t a trgyakat a megfelel pozciba a l adatlapjn. A vltozs azonnal lthat!

Magasabb szint

Most els alkalommal lptl magasabb szintre. Kivlaszthatod, hogy melyik kszsgedet akarod javtani. Nyisd meg az adatlapot, s bal egrgombbal kattintva vagy a kszsg melletti + jellel nvelheted azt, amiben jobb akarsz lenni.

Napszakok vltozsa

Stteds utn is folyathatod a jtkot, mivel azonban minden szerepl aludni ment, msnap reggelig vrnod kell az j feladatra vagy a teljestett feladatok elszmolsra. Ha jjel nem akarsz jtszani, keress egy mentsi pontot, majd vlaszd a Ments s alvst.

Verseny

A nyilakkal jelzett ellenrz pontok kztt haladj t. Ha tmentl az egyik nylon, indulj a kvetkez fel. Akkor nyerted meg a versenyt, ha az sszes ellenrz ponton a helyes sorrendben thaladva a megadott idn bell vgigmentl a plyn!

Ugrats

gets vagy gyorsabb jrs kzben a szkzbillentyvel ugrathatsz. Az ugratsi prbn a nyilakkal jelzett helyes sorrendben ugrasd t az akadlyokat (ezek az ellenrz pontok), s dntsd meg szintidt.

Tereplovagls

A tereplovaglsi versenyen t kell ugratnod az sszes akadlyon (ezek az ellenrz pontok), mgpedig a helyes irnybl, azaz a fekete zszl legyen a jobb oldaladon, a fehr a balon. A kvetkez akadlyt nyilak jelzik. A szintidn bell ugrasd t az sszes akadlyt, s rj be a clba!

Tvlovagls

A tvlovagls a lovasverseny egyik klasszikus formja: hossz tv verseny nehz terepen. Annyiban hasonlt a szoksos versenyhez, hogy nyilak jelzik az ellenrz pontokat. Ha tmentl az egyik nylon, indulj a kvetkez fel. Akkor nyerted meg a versenyt, ha az sszes ellenrz ponton a helyes sorrendben thaladva a megadott idn bell vgigmentl a plyn!

Tpllkfelvtel

Ha olyan feladatot teljestesz, amelynek sorn lelmet vittl a lovadnak vagy msok lovnak, a ksbbiekben brhol felveheted ezt az lelmet. Ne feledd, hogy rdemes lelmet vinni magaddal a lovadnak, ha netaln meghezne!

Istllpontok

Az istllpont a Star Stable fizeteszkze. A feladatok sikeres teljestsvel nyerhetsz istllpontokat, vagy pedig rukat kell eladnod a boltban.
A jtk betltse s mentse
A fmenbe kilpve a program megkrdezi, hogy menteni akarod-e a jtkot; az „Igen” vlasz kivlasztsval mentheted a jtkot. Az elmentett jtk betltshez vlaszd a fmenben a „Jtk betltse” parancsot, jelld ki a betlteni kvnt jtkot (fel van tntetve az a szerepl, akivel jtszottl, valamint az utols ments idpontja), majd kattints a „Betlts kivlasztva” pontra.

A jtkot otthon, a jorviki istllban mentheted el, nha kln falvakban vagy ms helyszneken is (pldul a vadonban lv menedkhelyeken). Ezzel elmented az eddigi eredmnyeidet s ettl a ponttl folytathatod a jtkot, ha betltd a fmenbl.

 

3 hozzszls
Utols hozzszlsokjabbak 1 KorbbiakLegels hozzszlsok
Idzet
2014.06.20. 18:03
Hegeds Fanni

n nem jutok tovbb a11-es szintnl!

Idzet
2014.06.01. 13:29
Hegeds Fanni

Ha mr kigytttem az rmeket akkor nem tudok magasabb szintre jutni a 11-es szintnl! Segtentek , hogy akkor mit kell csinlni! Elre is ksznm!!!

Idzet
2013.03.31. 13:53
Rubi

Kedves Honlapvezt, olvask!

Kt ve egy ven t pony club tag voltam, gy sikerlt megkapnom a(z):

-sz lovasait

-Tavasz bajnokt

s a

-Nyr szigetnt.

Szgsgem lenne a Havas svnyeken-re s a bartom elvesztette a Tavasz bajnokt is, ezrt azt is szeretnm.

Megvsrolom darabja 1500,- rt.

Mellesleg, ha mr a j jtkoknl tartok, feladatom reklmozni: www.transformice.hu

Elre is ksznm: Rubi

e-mail: facsemete14@gmail.com

     
Star Stable 1
     
Star Stable 2
     
Star Stable 3
     
Star Stable 4
     

* Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.